sosox

Direktlänk till inlägg 25 november 2012

Vinnaren av ett smycke från SimplyCia!

Av Sofia ♥ - 25 november 2012 17:53

Ja, nu har jag dragit en vinnare av ett smycke från SimplyCia ♥ 


Klicka HÄR för att komma till vinnarens blogg ^^


Det kommer troligtvis upp en ny tävling någon gång i nästa vecka om fler smycken men från en annan hemsida, jag håller på med sponsorer just nu och ha en tävling på gång! 


 

 
 
- ANGELICA -

- ANGELICA -

25 november 2012 18:22

Grattis till vinnaren :D

http://lica.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia ♥ - 9 december 2012 11:09


På Söndagar brukar jag egentligen träna men idag ska jag till ett "lekland" med lillasyster.  Har inte bloggat på hela helgen eftersom min morfar från Norge är här och min lillasyster har fyllt år.      Har inte så mycket mer att skriva ^^  ...

Av Sofia ♥ - 5 december 2012 15:51

Ja, nu är det snöstorm ute. Känns sådär lagom kul eftersom jag ska ut med Bamse i en halv meter snö och det blåser en massa ute.. men jag överlever nog med många lager kläder på mig ♥   Förlåt att jag aldrig lägger upp julkalender, någo...

Av Sofia ♥ - 4 december 2012 16:28


En helt vanlig Tisdag. En tråkig Tisdag. Värsta dagen på veckan. Långt till helgen. Det är ungefär vad jag tycker om Tisdagar, det enda bra är att via slutar i hyfsad tid kl 14:40. Men idag så måste jag tillbaka till skolan för utväcklingssamtal- b...

Av Sofia ♥ - 3 december 2012 18:24


  Hur du gör (bloggplatsen):  1. Gå in HÄR och gå in på sidan där det står "Falling Objects".  2. Välj det du vill ha och klicka på det, du kan även välja storlek. 3. Klicka på "Generate Code" och kopiera koden som kommer fram.  4. Gå i...

Av Sofia ♥ - 1 december 2012 17:00


Ja, ikväll blir det tjejmiddag hemma hos Amanda ♥ Jag sover över efter så det här blir det sista inlägget för dagen om jag inte orkar göra ett tidsinställt såklart. I morgon ska jag träna men eftersom jag precis har varit förkyld så får vi s...

Kontakta mig

Beställ en header

Klicka HÄR och beställ en header av mig! 


Du har precis klickat in på en 12- årig tjej vid namn Sofia's blogg. Här i bloggen skriver jag det jag har lust att skriva som ofta är mode, musik, naglar, shopping, dagens outfit och min vardag. På fritiden simmar jag och är med mina kompisar ^^
18 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards